Melancong ke melencong?


Assalamuallaikummm....... Saya melancong tau, sambil sambil, kite melencong kekeke.
Yang atas ni gambar  saya masa makan kat Restoran Singgah Selalu~ makan steamboatttt... Nom Nom Nom kekeke


Ok, gambar ni cukup lah kot nak cerita pasal trip kite melancong ni. kekeke (pemalas nak cerita) 

Sebenarnya 2 orang akak saya adalah blogger juga. Klik lah yang bawah ni kekeke



fipylia.blogspot.com
                                                      ayuninor.blogspot.com

Mari kita tengok gambar lagi mari...... 


  Tu gambar saya kat Desaru. Cantik tak? Cantik kan kan kan? kekeke

                                                    Ni gambar kakak saya dan ibu saya.             


Sekian~                                                  

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman terkena minyak panas (burn experience)

TANDA-TANDA GEMPA BUMI

percubaan yang berlambak