Mari Mencari Azam yang Baru




                           Selamat Tahun Baru
                                         2013

Saya harap pembaca saya ini telah mempunyai azam yang baru untuk pembelajaran,hidup seterusnya ataupun yang akan mendapat cahaya mata. 
Saya harap anda yang membaca ini dapat rasa apa yang saya rasakan
Saya sangat gembira kerana 2013 ini saya akan menukar azam saya kepada azam yang baru.


Saya akan belajar dengan lebih gigih lagi
Saya akan belajar dengan bersungguh-sungguh.

Jom tadah tangan~



Ya Allah, ya Tuhanku. Kau berikanlah aku straight A pada setiap apa yang aku pelajari. 
Bukakanlah hati aku pada tahun 2013 ini ya Allah untuk belajar dengan lebih bersungguh-sungguh tau ya Allah.
Aku harap aku berjaya pada masa hadapan. 
Amin~


Kepada yang bukan Islam awak boleh pergi ke tempat sembahyang awak, sambil membawa kertas salinan doa saya ini.
Yang 'ya Allah' tu tukarkan kepada 'wahai Tuhan'. 

MoGa2 aWaK aDa AzAm BaRu MeNjElAnG hArI pErSeKoLaHaN.  :)  

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman terkena minyak panas (burn experience)

TANDA-TANDA GEMPA BUMI

percubaan yang berlambak