syister

Hasil carian imej untuk nor ayuni binti muhammad nor

Bhhahahahahhahahahha!!!!!
so guys, for today i just done some simple things which was i went to google and searched for the name of my sister which is Nor Ayuni Binti Muhammad Nor. Suddenly, aku ternampak this picture hahahahhahha. Innocent muka hahahahahha. Comell betol. So, untuk penerangan. This is my sister. She is officially 20 years old now (dah tuaaa) and ambik medic kat University Alexandria, Egypt. Gambar di atas adalah ketika dia berusia 13 tahun guys. hahahhhaha. Seven years back. Lawaks. Masih bujang. Second year. Apa jenis peperiksaan penting untuk seorang Malaysian macam UPKK (for muslim), UPSR, SDKA (for muslim), PMR , SPM. SEMUA DIA DAPAT STRAIGHT A! SERIOUSLY !  Dalam hidup ni, yang paling aku ingatlah, saat yg paling dia baaik sgt adalah malam sebelum dia nak SPM. Kitorang study sesama. Haha . Aku jadi ubat penahan mengantuk dia. Sangatlah baik masa spanjang SPM tu. Rasa mcm nk ulang kembali je saat-saat tu. Pastu, masa ada satu kali tu, aku tak siap kerja rumah Pendidikan Seni Visual. Aku buat sampai pukul 12 mlm kot dan 12 mlm adalah waktu yg sgt lewat utk seorang pelajar dalam lingkungan darjah 2 atau darjah 3. Sbb takut kena marah dengan cikgu, aku pun dgn gigihnya membuat kerja seni tu yg mcm kertas warna tu, koyak-koyakkan pastu tampalkan dekat gambar yg kita lukis. Well, benda tu adalah sangat melecehkan. So, aku dengan gigihya melakukan penampalan dan pengoyakkan kertas itu. Akak aku tengah main henpon masa tu jadi aku pun buat jelah kerja aku dan dia pun buat kerja dia. Then, tiba-tiba akak dtg pastu tolong buatkan sekali kerja rumah tu dengan aku, Hahah. Walaupun sekarang dah umur 14 tahun tapi au masih ingat lagi saat-saat tu. Itulah kepentingan seorang kakak yang mempunyai adik kecil untuk melayan adiknya. Beza umur aku dengan akak aku yang ni adalah 6 tahun. Maknanya masa dia umur 6 tahun , aku pun lahirlah ke dunia yg fana ini. Haha. Btw, Happy fasting. Mcmmana nk masukkan gambar dalam blog ekk??! Pening.. Gambar atas ni aku copy paste kt google.

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman terkena minyak panas (burn experience)

TANDA-TANDA GEMPA BUMI

percubaan yang berlambak